* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Lubisz sprawdzać swoją wiedzę?2009-02-02 11:17:16Chcesz zdobyć ciekawy, płatny staż w międzynarodowej firmie? A może kuszą Cię ciekawe nagrody? Ruszyła właśnie V jubileuszowa edycja konkursu podatkowego Moneta Aurea oraz III edycja konkursu wiedzy o audycie, rachunkowości i sprawozdawczości finansowej – Moneta Platina. |
![]() |
Nauczyciele i informatycy dostaną podwyżki2008-11-12 10:37:03Mimo kryzysu finansowego, który już dotyka nasz kraj, są zawody, w których można spodziewać się znaczącego wzrostu wynagrodzeń. |
![]() |
Europejska Grupa Doradcza realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej2008-10-27 13:20:07„CERTYFIKACJA KOMPETENCJI PERSONELU SZANSĄ DLA PRACOWNIKÓW ZAGROŻONYCH PROCESAMI RESTRUKTURYZACYJNYMI” |
![]() |
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji e-TRAVEL FORUM Warszawa, 29-30 stycznia 2008 roku2008-02-27 13:01:42
|
|
Zapraszamy Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji EOD Silesia 20092009-07-01 13:03:35* Elektroniczny Obieg Dokumentów oraz Podpis Elektroniczny w firmach i instytucjach Polski południowej * Zapraszamy Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji |
![]() |
Szkolenia obsługa klienta Szkolenie o n l i n e, Lubuskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.